Dopravní metody

1. Osobní odběr na výdejních místech Zásilkovna.cz

Objednané zboží si lze osobně vyzvednout v nejpočetnější síti výdejních míst Zásilkovna.cz a to v celé České republice i na Slovensku. Výdejní místa s dlouhou otevírací dobou pro pohodlné vyzvednutí objednávky dle vašich časových možností se nachází na místech s dobrou dopravní dostupností ve velkých městech. Seznam míst Zásilkovna.cz naleznete ZDE. Zboží se skladovou dostupností je obvykle doručeno do 48 hodin od objednání. Vyhrazujeme si možnost u nadrozměrných a atypických zásilek změnit dopravce. Zákaznický servis Zásilkovny.cz můžete kontaktovat každý všední den od 8:00 do 18:00 na čísle +420 216 216 516.

Cena dopravy:

    do 1 500,- s DPH     nad 1 500,- s DPH  
Dopravné Zásilkovna.cz:  59,- Kč ZDARMA
Dobírka v hotovosti nebo kartou na výdejním místě:  15,- Kč  ZDARMA 
Platba pomocí Twisto, GoPay, PayPal a bankovního převodu: ZDARMA ZDARMA

 

Dobírku lze na výdejní místě platit v hotovosti nebo pomocí platební karty. Platba platební kartou je podmíněna akceptací platebních karet sítí Zásilkovna.cz na Vámi zvoleném výdejním místě. Finální informaci o možnostech platby se dozvíte vždy v SMS s heslem a informací o možnosti odběru Vaší zásilky.

Limity dopravy pomocí Zásilkovna.cz jsou následující:

  • maximální hmotnost zásilky: 5 kg
  • maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)

Při překročení uvedených limitů je zákazník informován o navýšení ceny a to následovně:

  • expedice pomocí služby Zásilkovna.cz +60,- Kč (i v případě, že je nárok na dopravné zdarma)
  • expedice pomocí služby InTime +30,- Kč + případný rozdíl v dobírce +14,- Kč (do 2000,- Kč je účtován rozdíl v přepravě od 2.000,- Kč je dopravné zdarma)

 2. Přepravní služba IN TIME

Přepravní služba IN TIME zajišťuje dodání Vaší zásilky přímo na konkrétní adresu bez ohledu na to zda je firemní nebo soukromá. O dodání Vaší objednávky jste vždy dopředu informování pomocí SMS a emailem. V případě, že Vám čas termín doručení nevyhovujete, je možné termín doručení změnit nebo Vaši zásilku po dohodě uložit na nejbližším výdejním místě přepravní společnosti IN TIME. Tento typ přepravy je určen i pro přepravu váhově a rozměrově atypických zásilek jako jsou například zářivková svítidla, hliníkové profily pro LED pásky apod. Zákaznický servis IN TIME můžete kontaktovat každý všední den od 8:00 do 18:00 na čísle +420 246 092 912.

Cena dopravy:

    do 2 000,- s DPH     nad 2 000,- s DPH  
Dopravné IN TIME:  89,- Kč ZDARMA
Dobírka v hotovosti nebo kartou na výdejním místě:  29,- Kč   ZDARMA 
Platba pomocí Twisto, GoPay a bankovního převodu: ZDARMA ZDARMA

 

Dobírku lze zaplatit v hotovosti i platební kartou. 

3. Přepravní služba PPL CZ

Přepravní služba PPL zajišťuje dodání zásilek o celkové hmotnosti do 30 kg po celé České republice. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin od expedice z našeho skladu. Součástí služby je poskytnutí informací o zásilce. Minimálně jeden pracovní den před doručením zásilky obdržíte zprávu, prostřednictvím e-mailu a SMS, s informací o čísle zásilky a předpokládaném termínu dodání a případně s výší dobírky, pokud se jedná o dobírkovou zásilku. Den doručení je možné změnit online na stránkách přepravce: www.ppl.cz , k tomu vám stačí znát číslo zásilky. V den doručení vás kontaktuje pracovník společnosti PPL, aby upřesnil čas dodání nebo vás informoval o případných změnách. V případě, že vás kurýr nezastihne, zanechá písemné oznámení ve vaší schránce o neúspěšném doručení. Informace vám rovněž bude zaslána e-mailem. Další pokus o doručení probíhá automaticky následující pracovní den. Pokud vám termín či adresa doručení nevyhovuje, můžete je změnit podle pokynů z SMS. Zákaznický servis PPL můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 840 775 775.

Cena dopravy:

    do 2 000,- s DPH     nad 2 000,- s DPH  
Dopravné PPL CZ:  100,- Kč ZDARMA
Dobírka v hotovosti nebo kartou na výdejním místě:  29,- Kč   ZDARMA 
Platba pomocí Twisto, GoPay a bankovního převodu: ZDARMA ZDARMA

 

Dobírku lze zaplatit v hotovosti i platební kartou. 

4. Osobní odběr na prodejně

Osobní odběr není zpoplatněn. Jakmile je objednávka připravena k odběru, obdržíte od nás informaci e-mailem a pomocí SMS. Prosíme vyčkejte na toto avízo před návštěvou naší provozovny. Objednávky vyřizujeme postupně v pořadí, v jakém došly. Po obdržení avíza si můžete zboží vyzvednout po dobu následujících 14 kalendářních dnů kdykoliv v otevírací době prodejny (PO až PÁ: 9 – 20 hod) Po uplynutí této doby bude rezervace nevyzvednutého zboží zrušena. Kontaktní telefon na provozovnu je +420 737 134 150.

Adresa pro osobní odběr: COMFORT LIGHT s.r.o. - OC Lužiny (2. nadzemní podlaží), Archeologická 2256/1, Praha 5 Stodůlky, 155 00 - www.comfortlight.cz.

Dobírku lze zaplatit v hotovosti i platební kartou. 

Certifikované obchodní podmínky dTest