Dopravní metody
1. Osobní odběr na výdejních místech Zásilkovna.cz
Objednané zboží si lze osobně vyzvednout v nejpočetnější síti výdejních míst Zásilkovna.cz a to v celé České republice i na Slovensku. Výdejní místa s dlouhou otevírací dobou pro pohodlné vyzvednutí objednávky dle vašich časových možností se nachází na místech s dobrou dopravní dostupností ve velkých městech. Seznam míst Zásilkovna.cz naleznete ZDE. Zboží se skladovou dostupností je obvykle doručeno do 48 hodin od objednání. Vyhrazujeme si možnost u nadrozměrných a atypických zásilek změnit dopravce. Zákaznický servis Zásilkovny.cz můžete kontaktovat každý všední den od 8:00 do 18:00 na čísle +420 216 216 516.
Cena dopravy:
do 1 500,- s DPH | nad 1 500,- s DPH | |
Dopravné Zásilkovna.cz: | 69,- Kč | ZDARMA |
Dobírka v hotovosti nebo kartou na výdejním místě: | 19,- Kč | ZDARMA |
Platba pomocí Twisto, GoPay a bankovního převodu: | ZDARMA | ZDARMA |
Dobírku lze na výdejní místě platit v hotovosti nebo pomocí platební karty. Platba platební kartou je podmíněna akceptací platebních karet sítí Zásilkovna.cz na Vámi zvoleném výdejním místě. Finální informaci o možnostech platby se dozvíte vždy v SMS s heslem a informací o možnosti odběru Vaší zásilky.
Limity dopravy pomocí Zásilkovna.cz jsou následující:
- maximální hmotnost zásilky: 5 kg
- maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
- maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
Při překročení uvedených limitů je zákazník informován o navýšení ceny a to následovně:
- expedice pomocí služby Zásilkovna.cz +60,- Kč (i v případě, že je nárok na dopravné zdarma)
- expedice pomocí služby InTime +30,- Kč + případný rozdíl v dobírce +14,- Kč (do 2000,- Kč je účtován rozdíl v přepravě od 2.000,- Kč je dopravné zdarma)
2. Přepravní služba IN TIME
Přepravní služba IN TIME zajišťuje dodání Vaší zásilky přímo na konkrétní adresu bez ohledu na to zda je firemní nebo soukromá. O dodání Vaší objednávky jste vždy dopředu informování pomocí SMS a emailem. V případě, že Vám čas termín doručení nevyhovujete, je možné termín doručení změnit nebo Vaši zásilku po dohodě uložit na nejbližším výdejním místě přepravní společnosti IN TIME. Tento typ přepravy je určen i pro přepravu váhově a rozměrově atypických zásilek jako jsou například zářivková svítidla, hliníkové profily pro LED pásky apod. Zákaznický servis IN TIME můžete kontaktovat každý všední den od 8:00 do 18:00 na čísle +420 246 092 912.
Cena dopravy:
do 2 000,- s DPH | nad 2 000,- s DPH | |
Dopravné IN TIME: | 99,- Kč | ZDARMA |
Dobírka v hotovosti nebo kartou na výdejním místě: | 29,- Kč | ZDARMA |
Platba pomocí Twisto, GoPay a bankovního převodu: | ZDARMA | ZDARMA |
Dobírku lze zaplatit v hotovosti i platební kartou.
3. Přepravní služba PPL CZ
Přepravní služba PPL zajišťuje dodání zásilek o celkové hmotnosti do 30 kg po celé České republice. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin od expedice z našeho skladu. Součástí služby je poskytnutí informací o zásilce. Minimálně jeden pracovní den před doručením zásilky obdržíte zprávu, prostřednictvím e-mailu a SMS, s informací o čísle zásilky a předpokládaném termínu dodání a případně s výší dobírky, pokud se jedná o dobírkovou zásilku. Den doručení je možné změnit online na stránkách přepravce: www.ppl.cz , k tomu vám stačí znát číslo zásilky. V den doručení vás kontaktuje pracovník společnosti PPL, aby upřesnil čas dodání nebo vás informoval o případných změnách. V případě, že vás kurýr nezastihne, zanechá písemné oznámení ve vaší schránce o neúspěšném doručení. Informace vám rovněž bude zaslána e-mailem. Další pokus o doručení probíhá automaticky následující pracovní den. Pokud vám termín či adresa doručení nevyhovuje, můžete je změnit podle pokynů z SMS. Zákaznický servis PPL můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 840 775 775.
Cena dopravy:
do 2 000,- s DPH | nad 2 000,- s DPH | |
Dopravné PPL CZ: | 99,- Kč | ZDARMA |
Dobírka v hotovosti nebo kartou na výdejním místě: | 29,- Kč | ZDARMA |
Platba pomocí Twisto, GoPay a bankovního převodu: | ZDARMA | ZDARMA |
Dobírku lze zaplatit v hotovosti i platební kartou.
4. Osobní odběr na prodejně
Osobní odběr není zpoplatněn. Jakmile je objednávka připravena k odběru, obdržíte od nás informaci e-mailem a pomocí SMS. Prosíme vyčkejte na toto avízo před návštěvou naší provozovny. Objednávky vyřizujeme postupně v pořadí, v jakém došly. Po obdržení avíza si můžete zboží vyzvednout po dobu následujících 14 kalendářních dnů kdykoliv v otevírací době prodejny (PO až PÁ: 9 – 20 hod.) Po uplynutí této doby bude rezervace nevyzvednutého zboží zrušena. Kontaktní telefon na provozovnu je +420 737 134 150.
Adresa pro osobní odběr: COMFORT LIGHT s.r.o. - OC Lužiny (2. nadzemní podlaží), Archeologická 2256/1, Praha 5 Stodůlky, 155 00 - www.comfortlight.cz.
Dobírku lze zaplatit v hotovosti i platební kartou.